wtorek, 7 października 2014

Comeback !

3 miesiące medialnej ciszy czas przerwać - wracam do gry! Wracam z wielką paczką ciekawych pomysłów i inspiracji. Rozpoczynam studia magisterskie niezmiennie na tej samej uczelni i mieście. W miejscu gdzie poznałem wiele inspirujących ludzi i gdzie wciąż czekam na nowe kontakty które będą popychały mnie do przodu na mojej ścieżce rozwoju. W ubiegłym tygodniu spadła na mnie z mojego otoczenia taka właśnie iskra, która zapaliła mnie do realizacji kolejnego sportowego marzenia :) Warszawo -  Challenge Accepted!

Pomimo wakacyjnej ciszy na blogu, jego popularność liczona wyświetleniami nie spada - cieszy mnie wynik tego eksperymentu. Wnioskuję, że artykuły które pojawiły się na nadruchliwym blogu do tej pory są na tyle ciekawe, że czytelnicy wracają do nich bądź polecają je innym, innej możliwości niema przy tej liczbie wyświetleń. 
Cieszę się również, że zapaliłem moim pomysłem kreatywność wśród moich znajomych, czego efektem jest utworzenie blogu NIEBO BIEGACZY, który prowadzi mój kolega ze studiów licencjackich Artur Herman - autor postu o prawidłowym piciu wody na nadruchliwym blogu. Jego niebo istnieje zaledwie miesiąc, ale jest lekkie w odbiorze jak chmurka, więc polecam wszystkim zainteresowanym tą aktywnością :)
Inspiruje mnie również sukces młodych vlogerów Tomka i Łukasza z kanału FizjoTerapiaHD, którzy w dniu wczorajszym otworzyli swój pierwszy gabinet i to w sercu Wrocławia! Gratulacje i wielu terapeutycznych sukcesów życzymy :)
W czasie wakacji nie tylko odpoczywałem, ale i obmyślałem nowe strategie działalności sieciowej, w związku z czym szykują się pewne innowacje na blogu. Poza planowaniem, byłem również zajęty działaniem, czego efektem jest rozpoczęcie cyklu szkoleń u dr Jarosława Ciechomskiego, D.O. 
Nie rozlewając więcej wody zamykam pierwszy powakacyjny post linkiem do nagrania z wykładu Jacka Walkiewicza. Nie jest on sensu stricte ukierunkowany na fizjoterapie, ale na pasję i życie z pasją. Tą pasją może być również fizjoterapia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby komentować użyj profilu "Nazwa/adres URL" wpisując swój nick, lub zaloguj się do swojego konta odpowiedniej aplikacji.